Zaświadczenia z akt ewidencji ludności
Wymagane dokumenty.
Podanie od osoby posiadającej interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów (okazanie do wglądu oryginału dokumentu świadczącego o interesie prawnym i dołączenie jego kserokopii do podania) oraz dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Opłaty.
Wydanie zaświadczenia na wniosek podlega opłacie skarbowej w wysokości 17,-zł
Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o
wydanie zaświadczenia (dowód opłaty stanowi załącznik do wniosku).
Opłatę skarbową wnosi się w kasie urzędu
Termin i sposób załatwienia.
Termin załatwienia sprawy wynosi do 7 dni od daty wpływu podania.
Odmowa wydania zaświadczenia bądź odmowa wydania zaświadczenia o żądanej treści
następuje w drodze postanowienia.
Tryb odwoławczy.
Od postanowienia przysługuje stronie prawo do wniesienia zażalenia do Wojewody
Wielkopolskiego, w terminie 7 dni od daty jego doręczenia.
Zażalenie wnosi się za pośrednictwem Urzędu Miejskiego w Pyzdrach.
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2010-12-20 13:25
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2011-04-09 14:08