Podstawa prawna.
Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243)
Opłaty.
Zgodnie z przepisami obowiązującymi od 1 kwietnia 2012 r. (ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się, Dz. U Nr 209, poz. 1243) usługa tłumaczenia migowego przy załatwianiu spraw urzędowych jest bezpłatna.
Mogą z niej skorzystać osoby uprawnione, tj. osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 i nr 171, poz. 1016 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty.
Aby skorzystać z pomocy tłumacza należy wcześniej zgłosić do Sekretariatu Urzędu Miejskiego w Pyzdrach zamiar skorzystania z tłumacza.
Zgłoszenia należy dokonać co najmniej na 3 dni przed wizytą w Urzędzie poprzez:
- wypełnienie formularza zgłoszeniowego (przesłanie e-mailem na adres: gmina@pyzdry.pl lub faksem na nr: 63 2768 334)
- telefonicznie - za pośrednictwem osoby trzeciej, sprawnej komunikacyjnie, pod nr telefonu: 63 2768 333
Jednostka odpowiedzialna.
Urząd Miejski w Pyzdrach
Osoba do kontaktu: Przemysław Dębski
Uwagi.
Brak uwag.
Metryka
- opublikował: Grażyna Juszczakdata publikacji: 2012-04-12 09:30
Dokumenty do pobrania:
Metryka
- opublikował: Grażyna Juszczakdata publikacji: 2012-04-12 09:30