Ulga inwestycyjna
Podstawa prawna
Art. 67a ustawy z 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 900 ze zm.) oraz art. 13 ust. 1-4 ustawy z 15 listopada 1984 r. - o podatku rolnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1256 ze zm.)
Wymagane dokumenty
- wniosek o udzielenie ulgi inwestycyjnej,
- rachunki, faktury (oryginały),
- zestawienie poniesionych wydatków,
- potwierdzenie przyjęcia obiektu budowlanego do użytkowania,
- oświadczenie o zakończeniu budowy i poniesionych kosztach,
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie inną niż pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie.
Miejsce złożenia dokumentów
Referat Finansowo - Podatkowy (pokój nr 1)
tel. 63-2768 333-wew.108
Opłaty
Brak.
Termin załatwienia sprawy
30 dni.
Jednostka odpowiedzialna
Urząd Miejski.
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem Burmistrza Pyzdr w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszej decyzji.
Uwagi
Brak uwag.
Metryka
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2010-12-28 11:49
- zmodyfikował: Joanna Frankiewiczostatnia modyfikacja: 2019-12-16 15:37